Γιατί οι σπουδαίοι δάσκαλοι σε θέματα χρηματοδότησης αξίζουν το βάρος τους σε χρυσό – ειδικά τώρα που οι νέοι αντιμετωπίζουν πολλές οικονομικές προκλήσεις!


Οι χρηματικές συνήθειες των νέων καθορίζονται συχνά από την ηλικία των επτά και τα προσωπικά μαθήματα χρηματοδότησης στο σχολείο μπορούν να είναι μεταμορφωτικά. Η προσωπική χρηματοδότηση είναι υποχρεωτική στις διάφορες σχολές του Ηνωμένου Βασιλείου από το 2014. Τα μαθήματα αυτά έχουν στόχο να βοηθούν τους μαθητές να κατανοήσουν βασικά ζητήματα χρημάτων.

Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι τα μαθήματα στα χρήματα κατά την διάρκεια του σχολείου μπορούν να καθορίσουν τον τόνο για μια καλή οικονομική διαχείριση.

Σύμφωνα με την εργασία που πραγματοποίησε η υπηρεσία παροχής συμβουλών χρήματος σε συνδυασμό με το πανεπιστήμιο του Cambridge, οι συνήθειες των χρημάτων καθορίζονται συχνά από την ηλικία των επτά ετών και τα προσωπικά μαθήματα χρηματοδότησης στο σχολείο μπορούν να είναι μετασχηματιστικά jämföra pengar erbjudanden.

Από μια ομάδα μαθητών ηλικίας 14 έως 16 ετών που λάμβαναν χρήματα, τα δύο τρίτα δήλωσαν ότι οι πληροφορίες είχαν αλλάξει τον τρόπο που δαπανήθηκαν και αποταμίευσαν, σε έρευνα που διεξήχθη από την Φορολογική Ενισχυμένη Ένωση Εξοικονόμησης.

Τα μαθήματα διαχείρισης χρημάτων λοιπόν, στα σχολεία, μπορούν να καθορίσουν τον τόνο για μια καλή οικονομική διαχείριση.

Η προσωπική χρηματοδότηση είναι υποχρεωτική στα σχολεία του Ηνωμένου Βασιλείου από το 2014 και τα μαθήματα εξουσιοδοτούν τα παιδιά, επιτρέποντάς τους να κατανοήσουν τα βασικά ζητήματα που θα αντιμετωπίσουν κατά την ενηλικίωση.

Ως ενημερωμένοι ενήλικες, πρέπει όλοι μας να γίνουμε περισσότερο παθιασμένοι με την προσωπική χρηματοοικονομική εκπαίδευση των παιδιών μας στα δημόσια σχολεία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ξεκινήσαμε μια αναζήτηση για τους καλύτερους δασκάλους προσωπικής χρηματοδότησης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας.

Τα σχολεία στα οποία εργάζονται οι καλύτεροι καθηγητές χρήματος θα μοιράζονται ένα δώρο αξίας 12.500 λιρών με το βραβείο «κριτών» που δίνεται επίσης σε έναν δάσκαλο που κάνει τη διαφορά – ίσως ως αποτέλεσμα του αρχικού τρόπου προσέγγισης του θέματος.

Πρόσφατα, επισκεφτήκαμε το Δημοτικό Σχολείο του Αρκχολμ της Αγγλίας στην κοιλάδα Lune, Lancashire, όπου ένας από τους νικητές του περασμένου έτους – ο καθηγητής Joy Ingram – διδάσκει μαθήματα διαχείρισης χρήματος. Όταν ήμουν εκεί, δέκα πεντάχρονα παιδιά είχαν διοργανώσει ένα πάρτι σχετικά με φορολογία και διαχείριση χρέους.

Οι μαθητές είχαν δουλέψει σκληρά για να πάρουν την σωστή γνώση. Είχαν δημιουργήσει μια λίστα αγορών και στη συνέχεια αγόραζαν αντικείμενα, αυστηρά εντός ενός συμφωνημένου προϋπολογισμού.

Πιστεύουμε ότι η ανάγκη για χρηματική εκπαίδευση είναι μεγαλύτερη από ποτέ, καθώς οι νέοι αντιμετωπίζουν πολλές οικονομικές προκλήσεις – συμπεριλαμβανομένης της εργασίας σε μια οικονομία όπου τα εισοδήματα είναι μεταβλητά https://www.lantop.se/smslan-med-betalningsanmarkning/.

Στην Αμερική μια καινούργια νομοθεσία απαιτεί από όλα τα δημόσια γυμνάσια να προσφέρουν μια τάξη που να περιλαμβάνει προσωπική χρηματοδότηση που αρχίζει στη σχολική χρονιά 2019-2020 και θα απαιτεί από τους μαθητές να επιδείξουν επάρκεια στην προσωπική χρηματοδότηση από το σχολικό έτος 2021-2022.

Χωρίς επαρκή χρηματοοικονομική παιδεία, οι πτυχιούχοι σπουδαστές μας βρίσκονται σε ένα ξεχωριστό μειονέκτημα για να ξεκινήσουν την ενήλικη ζωή τους. Αυτό πρέπει να τελειώσει προς όφελος των μαθητών μας . Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι τα παιδιά μας θα αποκτήσουν οικονομική εκπαίδευση που θα τους ωφελήσει αργότερα στη ζωή.