Η αυξημένη πραγματικότητα αλλάζει τα επόμενα βήματα της οικονομίας


Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) εισέρχεται ήδη στην ζωή όλων μας. Με βάση το πανταχού παρόν smartphone, εμφανίζεται σε εφαρμογές που έχουν στόχο τους καταναλωτές, όπως παιχνίδια, χρηματοδότηση και διασκέδαση. Στον επαγγελματικό χώρο, η πρόσβαση στο cloud θέτει τους χρήστες ελεύθερους από το υλικό και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τους υπολογιστές σε συνεργασία με την ανθρώπινη κρίση prestamos online mexico 2018.

Πουθενά δεν είναι πιο προφανές από ό, τι στον τομέα της οικονομικής τεχνολογίας. Ο λόγος είναι η ταχύτατη ανάπτυξη αφού η επαυξημένη πραγματικότητα είναι το λογικό βήμα στη διαδικασία χρηματοδότησης της χρηματοδότησης με τη χρήση νέας τεχνολογίας. Η AR θα μεταμορφώσει τόσο την τεχνολογία των επιχειρήσεων και οικονομικών, όσο και τις εφαρμογές που βοηθούν τους καταναλωτές, αν και με εναλλακτικές μεθόδους.

Η οπτικοποίηση δεδομένων είναι μια μεγάλη δυσκολία για τραπεζικά και πιστωτικά ιδρύματα. Ο λόγος είναι η ραγδαία αυξανόμενη ανάγκη για γρήγορη συναλλαγή διάφορων πληροφοριών ενώ ταυτόχρονα μεγαλώνει και η μάζα των δεδομένων τα οποία πρέπει να επεξεργαστούν. Η επαυξημένη πραγματικότητα βοηθά σε αυτή την διαδικασία ενώ το τελικό στάδιο είναι ο έλεγχος από έναν υπάλληλο.

Η Salesforce βασίζεται στη κυρίαρχη θέση της στις πωλήσεις για αυτή την διαδικασία, αφού έχει δημιουργήσει μια εφαρμογή επεξεργασίας διαφόρων δεδομένων βασισμένη κυρίως σε ακουστικά με την ονομασία Rullet Oculus που δεν κοστίζουν ακριβά. Όπως η πρωτοποριακή προσφορά του Salesforce, οι υπολογισμοί γίνονται σε cloud. Οι επιχειρήσεις πρέπει να έχουν μόνο το ακουστικό και φυσικά τις απαραίτητες πληροφορίες. Στο τέλος, παρουσιάζεται ένα εντυπωσιακό περιβάλλον 3D που επιτρέπει στους χρήστες να έχουν αλληλεπιδράσεις με τις ροές δεδομένων διαισθητικά.

Μπορούμε να το θεωρήσουμε ως αυξημένη πραγματικότητα ως υπηρεσία. Το Salesforce θα μπορούσε να έχει προχωρήσει νωρίς, αλλά δεν θα είναι μόνο και πολλά άλλα εργαλεία οπτικοποίησης δεδομένων τεχνολογίας χρηματοδότησης βρίσκονται στον ορίζοντα. Για παράδειγμα, ο ολογραφικός σταθμός εργασίας της CitiBank απαιτεί λίγο περισσότερο buyin από τις επιχειρήσεις από την προσφορά της Salesforce: τρέχει στην πλατφόρμα Microsoft HoloLens.

Η εταιρεία Wells Fargo δημιούργησε ένα σύστημα AR που δίνει την ευκαιρία στους πελάτες της να έχουν αλληλεπιδράσεις με τους τραπεζίτες σε έναν εικονικό χώρο. Έχει προτρέψει ορισμένους παρατηρητές να αναρωτηθούν αν τα φυσικά υποκαταστήματα μια τράπεζας αντικατασταθούν από την AR.

Το ερώτημα είναι εάν η ευκολία να είναι σε θέση να διεξάγει αλληλεπιδράσεις με τραπεζικούς καταλόγους από οπουδήποτε είναι αρκετή για να ξεπεράσει την απροθυμία των χρηστών να υιοθετήσουν τη νέα τεχνολογία. Και πάλι, η προσφορά της Wells Fargo βασίζεται στα ακουστικά Oculus Rift.

Οι καταναλωτές έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να υιοθετήσουν νέες συνήθειες. Η πανταχού παρούσα τεχνολογία του smartphone σημαίνει ότι είναι πολύ πιο πιθανό οι καταναλωτές να επωφεληθούν από μια ανταμείβοντας εμπειρία από την AR, εάν η πλατφόρμα είναι ήδη στην τσέπη τους. Απλά δείτε πώς το Pokemon Go εξαπλώθηκε σε χώρες όπου δεν είχε ακόμα κυκλοφορήσει επίσημα ακόμη!

Το αποτέλεσμα είναι ισχυρότερο στους νεότερους, που συχνά λένε ότι προτιμούν την Google, το PayPal και την Apple για νέα χρηματοπιστωτικά προϊόντα και όχι τράπεζες. Στην πραγματικότητα το 33% αυτής της ηλικιακής ομάδας αναμένεται να χειριστεί τα οικονομικά τους χωρίς μια παραδοσιακή τράπεζα.

Εάν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αναμένουν να ανταγωνιστούν τον κόσμο τεχνολογίας, η αγκαλιά του φιλικού προς τον καταναλωτή AR είναι απαραίτητη. Αυτό σημαίνει ότι το μέλλον είναι πιθανότατα πιο φωτεινό για τα συστήματα πληρωμών AR και τα εργαλεία μάρκετινγκ παρά για πιο πειραματικές προσεγγίσεις haga clic aquí.